dimecres, 10 de març del 2010

Crònica de les darreries


Algú de vosaltres ha sortit a la terrassa del bar avui? O ho heu intentat? Primer he pensat que les taules s’havien fos amb la neu, cosa força estranya. Però tenint en compte les retallades del Soteres tot pot ser. Desprès d’indagar una estona, tampoc gaire, i preguntar als fumadors habituals he descobert que les han retirat (les han apilat i lligat amb cadenats perquè ningú no les usi! Però que no s’enganyin, si hem aconseguit arribar al PFC un cadenat no ens aturarà). El tema, que diuen que les han retirat perquè hi ha rates! La meva primera reacció ha estat “clar les retiren perquè no puguin seure i no facin societat al voltant de la taula”. El meu segon pensament ha estat si era un al·legoria per dir-nos rates.... Però he continuat indagant, preguntant al fantàstic equip Soteras, i resulta que hi havia rates peludes de debò! I no em refereixo a hippys! Sort que no n’hi ha a la nostra escola, que si no s’ofendrien! Vull dir l’animal rosegador i petit (ho aclareixo per si de cas algú...). Bé, en saber que la mesura ha estat presa per evitar plagues de rates m’he dit: “Genial!!”. Haig de dir que és una mesura que recolzo al 100%. És més, jo aniria més enllà i continuaria fins al fons! Fins a l’arrel del problema! Fins al cau de rates de l’ETSAV! Qui s’apunta amb mi a treure totes les taules dels departaments! Per anar al cau principal haurem de cridar professionals! Sobretot, que ningú entri al departament de projectes sense els professionals! Per altre banda em temo que encara que traiem les taules dels departaments, les rates no se n’assabentaran. No passen gaire pel seu cau...

Més coses, hi ha hagut eleccions al Rectorat de la UPC! I quin embolic! Les coses no són prou enrevessades com perquè a sobre ens vinguin professors nostres i ens bombardegin amb correus electrònics! La veritat és que si no fos perquè han penjat els seus cartells amb les seves sensuals cares, ni ho sabria que hi ha un rector a la UPC. Ho dic de debò, què ha fet el Rector per nosaltres? O més ben dit, quina diferència notaríem nosaltres entre o altre candidat? La veritat és que mentre cap dels dos no tic vocació d’escombriaire, no rebrà el meu vot. Em va semblar molt bé l’hora en què va venir l’honorable Giró: dilluns a les 12h en ple TAP una setmana que només hi havia un dia de TAP. L’honorable Pérez va venir en hora més afortunada, ignoro si va tenir gaire més èxit que el seu rival. Ara bé, sóc l’únic que m’he adonat que sembla que estem en una Catalunya abonada pels immigrants? Montilla, Pérez.... Potser qualsevol dia el Borrell guanya les eleccions!

El meu antic fòrum s’ha revitalitzat! Visca! A veure quan temps tarden en vanejar l’amic moribund... que per cert, es podria informar un xic més no? Em resulta grotesc que a mi em censuressin per dir la veritat i a ell no per no dir res més que mentides i informacions incompletes... Això em dóna un pista...

Per últim, de moment, el Pla d’estudis. La frontera desconeguda! Algú en sap res? I els que en saben, perquè no diuen res? És el gran misteri! El més curiós és com n’està de tranquil el pati! Per sort jo ja estic acabant (no patiu estimats lectors, també estaré acabant d’aquí a 3 anys!) Com és típic. Però vaja, malgrat tot, tinc confiança, tinc confiança en el nou Pla, perquè tots sabem que qui dia passa any empeny, no? La veritat és que a mi no m’intranquil·litza, perquè per més que li canviïn el nom o no, un cabró és un cabró. Cada cop sóc més cínic i penso que tant és el què ens intentin ensenyar. L’arquitecte es fa a si mateix. I tenint en compte el parc immòbil que tenim, poca cosa podrem fer. Per tant, deixem que juguin, que facin... cada dia els falta menys per la jubilació. Jubilació real, vull dir! Perquè n’hi ha molts que fa molts anys que estan jubilats de facto!

Parlant del tema, algú sap què se n’ha fet del Monteys? Faig una petita reflexió, el Monteys és Catedràtic de Projectes de l’ETSAV, un altre catedràtic nostre era en Miralles... el Miralles poques classes va fer aquí. I el Monteys poques en fa ara. Fent un raonament conductiu, veiem que ser catedràtic de projectes a l’ETSAV està maleït. No em mal interpreteu! Estic dient que tinguem un perfil de projectes baix! I també estic dient que no enyoro el Monteys!

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada