dijous, 18 de març del 2010

Re-Crònica

Per variar del què és habitual en mi, que no el què estic fent en les darreries, intentaré no sé avorrit i reiteratiu, no com altres. Vaja, que intentaré ser fresc, com altres. Vaja, en definitiva, que intentaré no repetir-me.

La veritat és que a mi tot aquest pretèrit enrenou electoral m’ha fet sentir madur i important! M’he sentit com si estiguéssim en unes eleccions de debò. No vull dir que aquestes que s’han fet no ho siguin, Déu me’n guardi de insinuar que la flamant re-elecció fregant el travesser del nostre estimadíssim Giró no ha estat verídica! N’hi ha uns quants que es van guardant les espatlles de les ganivetades que els poden venir.... sort en tenen alguns de ser funcionaris i que no corrin cap risc de ser acomiadats, laboralment, vull dir. Déu guardi els funcionaris! Sort d’ells que són els guardians de la democràcia universitària! Vaja, em sembla que serà millor que redreci el camí que m’estic embolicant a mi mateix!

Per on anàvem.... a si, que m’he sentit important durant les eleccions. Ho deia perquè m’he sentit com si fóssim en unes eleccions reals! Hi havia mítings polítics, hi havia manifestacions, hi havia cartells.... aquest any no hi havia globus, a part d’algun candidat, clar! Fins hi tot hi ha hagut algú que s’ha dedicat a e-escampar la por de que venia el llop! Uuh! Aneu amb compte anyells estudiants que si voteu el maligne (alguns l’anomenaven Juan Jesús Pérez, Juanje pels amics) la universitat s’enfonsarà! Vaja, que en canvi, el continuisme, era un continuisme diví, tal i on som ara no? Ho dic de debò, estem tots en un núvol, estem tots flotant... però el problema que estem flotant d’irrealitat! O millor dit, estan, els nostres aimats mestres flotant! Nosaltres sí que toquem de peus a terra! Nosaltres sí que estem sense feina i veien que l’excel•lentíssim Giró no és tant genial! Em sembla molt bé que els que estan flotant pensin que la universitat està a punt de fer fallida! I ves a saber quines coses més! La realitat és que des que estic a la universitat, i ja alguns anyets, quantitat la qual no vull recordar!, només he aprés una cosa: que és immutable! Com l’església! Igual igual! També dirigida per vellets de cartró! Aquest no són tant desviats perquè tenen un públic més maduret, però vaja, jo d’això no opino, que cadascú és lliure de buscar-se les dreceres que pugui digerir. I recalco i reivindico vellets! Que velletes poques n’hi ha! En això també és com l’església. Amén.

Posant-nos seriosos, en la poca mesura que puc, cal dir que m’ha sembla molt trist alguns mails que s’han enviat no feien altre cosa que desacreditar l’altre candidat! Atemorir-nos a nosaltres, indefensos anyells, de les adversitats i plagues que vindrien si escollíem el torn! Ai el torn.... Per altra banda també m’ha encantat algun comentari dels meus camarades! “Jo he votat en blanc (o no he votat) perquè m’enfada que m’utilitzin” Clar que sí home! Així m’agrada, que no et deixis manipular! Que si no fos per aquests mails es queixaries perquè ningú t’han informat! I és que cal ser coherent en aquesta vida! Cal queixar-se quan no ens informen, però també quan ho fan ja que no ens aporten informació discriminatòria, i també, i que no falti, la queixa perquè ens informen de forma partidista. Vaja que això de votar sí que és motiu de “cesse”! Que el motiu pel qual ens hem de queixar és perquè ens facin pensar tant home! Què s’han pensat! Mira que distreure’ns dels nostres TAPs i Urbes... qui s’han pensat que som! Si total, estem a la universitat per passar com burrus! Ràpid ràpid que m’haig de treure el títol, per pagar a l COAC les quotes i apuntar-me a l’atur! A mi què m’importa el Rector! Total, ja hi ha un elevat nombre d’estudiants que es preocupen per això! Un 10%! I nosaltres podem estar contents que hem tingut un 17% Hip hip visca!
M’he tornat a desviar.... vaja, com els mails que s’han enviat! Darrerament!

Canviant de tema. I tornant al meu antic i estima fòrum! Pels que critiquen l’anonimat nostre! Els envejo! Quina sort poder criticar a cara descoberta! Clar que, si quan ho fas ningú et pot fer res, perquè un és un titular funcionari, tot canvia! A qui li importa què pensin de mi o em facin si no em poden fer res i tindré el meu pla calent a taula cada dia. Beatus ille, i desafortunat aquell que camini entre els mortals i pecadors estudiants! Amic moribund, no et prenguis malament els meus comentaris, en el fons m’agrada que hi hagi gent amb qui polemitzar! Senzillament si algun cop, a l’última crònica, t’he dit quelcom negatiu em referia a que et falta conèixer coses per poder opinar tal i com ho fas. Però haig de dir que em va agradar molt i vaig riure una bona estona amb allò que digueres de “ciber farinelli” Molt divertit!
PeteHam, no siguis tant negatiu! Que el fòrum no és tant dolent! Que ja sembles aquell altre professor Van Gal! (o com diantres d’escrigui!)

No vull acabar sense agrair especialment els amics del 50_50 que m'han ajudat sempre. Moribund, el 50_50 han fet molt per aquesta escola. Com a mínim es mareixen respecte, no cal admirar-los, si total, no saps què han fet. Però el 50_50 són dels pocs que sempre han estat al peu del canó lluitant per nosaltres, tots. Quan vaig començar encara no existien i ells van aconseguir donar un tomb a l'escola, si hi haguessis estat (si no hi vas estar) ho podries comprovar.

Salut camarades!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada